You're obviously not competent enough to talk to me.

Godmorgon gott folk!

.. Om man ens kan kalla den god.. (!!)
Gick igår och lade mig vid ca 00.00. Men låg dumt nog vaken till halv 6 imorse för att denna dumma Jennifer Jasmine Larsson för första gången i sitt liv ska överväga tanken på att plugga.
Så min söta morbror och hans pojkvän gjorde ett tappert försök att få upp mig i tid till praktiken, dock förgäves..
Jag låg där och gnällde som en 5åring över att jag inte ville åka..
Men nu flera timmar senare står jag i kassan på Make Up Store igen och ska strax sminka mig, då jag inte orkade göra det hemma, så söta Anna lät mig låna smink från affären. Och detta är dessutom nästsista dagen här för min del. Lite tråkigt, jag tycker faktiskt om det här stället!

Nej nu ska jag försöka göra lite nytta och plocka i ordning lite i affären.

Smell u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0