Borta bra, men hemma bäst.

Äntligen är vi på väg hem till Skaraborg! 
Mår sjukt illa av tramadolen för ryggen. Kändes inte lämpligt för mig att sminka kunderna när jag såg dubbelt.. Men som tur var var det ju de sista kunderna som var dubbla. 
När jag väl kommer hem ska jag träffa min fina Madde ❤️ Och eventuellt träffa en onykter och översocial Benjamin! 
Men nu får det vara nog bloggat för ikväll. 
Här kommer några makeups från dagen. 




Denna donna bestämde sig för att vräka på en jäkla massa rouge när jag tittade bort en stund, som ni kanske kan se.. 




Här har ni Mattias! Min chef som är en sån standard snubbe som inte kan gå och läsa sms på samma gång.. 
Han stod där en jäkla stund kan jag ju intyga.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0