Dags att söka nytt jobb...?

Denna helg är jag i Uppsala och jobbar. 
Mattias kom under eftermiddagen och hämtade mig i Töreboda, därefter begav vi oss uppåt i landet. Strax utanför Örebro upptäckte Mattias att han glömt väskan med smink och andra viktiga grejer som behövdes för morgondagens stylingar. Som tur var ordnade det sig då vi stannade förbi på Elins shoppingcenter i Västerås och lät kreditkortet gå på högvarv. 
Väl framme på hotellet i Uppsala fick vi vänta i ca 2,5 timmar på att städerskan skulle bli klar i konferensrummet där vi ska hålla till under morgondagen. När vi äntligen var klara med allt där kom ett nytt problem. Min protest mot att dela rum med min chef. 
Mattias tyckte det var för dyrt att skaffa ett till hotellrum på samma hotell. Så han fixade ett annat, på ett annat hotell.. 
Så nu ligger jag här i ett rum där det luktar som något har dött, ett badrum som är helt gjort av plast och några grannar som väsnas och har sig så extremt att jag misstänker att hotellägaren får byta sängben inom en snar framtid.. 
Men nu ska här sluta klagas och istället sovas. 
Det blir en lång dag imorgon! 
Goodnight folks!😘

Gotta love makeup! 

Kundernas sittplatser efter fotograferingen där de får kika igenom porträtten.


Bakgrunderna 

Bakgrund

Mitt skabbiga "hotellrum"..

Sängen var åtminstone mjuk. 
Önskar fortfarande grannarnas säng lycka till.. 

Plastigt äckligt badrumsliknande skolåda..


😖😷😫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0